Voor DynaLogic en samenwerkingspartners mochten wij 2 avonden een spel op maat organiseren. Het doel van de avond was de relatie tussen partners en Dynalogic verder te verbeteren door samen te spelen.
In samenwerking met de organisator vanuit DynaLogic kozen wij voor een op maat gemaakt spel met iedere spelronde wisselende teams. Perfect om op een ontspannende manier verder met elkaar kennis te maken en meer over DynaLogic te weten te komen. De partners konden kiezen tussen 2 avonden verdeeld over 2 locaties, Utrecht en Breda.
Deze spelronde was het populairst bij de teams. 21 vrachtwagens met verschillende waardes van 1 tot 100.000. Maak vrachtwagens open en zorg dat je met zo hoog mogelijke waarde vertrekt. De teams waren ontzettend aan elkaar gewaagd en speelde ook tactisch. Sommige teams wachten even wat langer om te kijken of ze het gekregen bod moesten accepteren of niet.
De presentator stelde 5 inschattingsvragen over DynaLogic. Wie na 5 vragen de minste afwijking had op de 5 antwoorden voor deze spelronde. Eén van de vragen was bijvoorbeeld, hoeveel ritten zijn er gemaakt in 2023? Heel leuk om op deze manier een beeld te krijgen over de resultaten van DynaLogic en als partner om op een leuke manier informatie te krijgen over DynaLogic.
Waar staat DynaLogic nou voor? Dat hebben ze vertaald in 4 kernwaardes. De teams werden uitgedaagd om de 4 waardes zo snel mogelijk te benoemen. De waardes onthouden van een bedrijf is toch altijd lastig, daarom kregen de teams ook een kaartje met 4 rebussen, wat de teams moest helpen om deze opdracht op te lossen.